منتديات الخليل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احدث كلام غزل الشب يغازلو للبننت..........!!!

2 مشترك

جديد احدث كلام غزل الشب يغازلو للبننت..........!!!

مُساهمة من طرف فلسطين الجمعة يناير 23, 2009 1:01 am

حبيبتي احبك الله يقطع شكلك حبيبتي احبك الله يخلف على اهلك انا بدونك: زي العمارة بدون انارة , زي التقاطع بدون اشارة ,زي العربجي بدون حارة , زي السلطة بدون خيارة , زي السوق بدون سيارة , زي البدو بدون نارة , زي التيوس بدون جفار , زي البس بدون الفار , زي العصفور بدون منقار , زي الحديقة بدون شجرة , زي الثور بدون بقرة , زي الصحراء بدون ابعير , زي بوش بدون ابلير , زيالسيارة بدون قير , زي الحفلة بدون كيك , زي الدباب بدون بريك , زي العرس بدون طيران , زي البيت بدون جيران , زي الكوره بدون زيدان , زي توم بدون جيري , زي جبنن نوعه كيري , زي الاهبل بدون هبلة , زي عنتر بدون عبلة ااه ------------------------------------------------------------------------------------------- انا الشقة وانتي العمارة , انا النار وانتي الدخان , انا الزلزال وانتي البركان , انا بدونك اضيع , انا بدونك بشوارع اصيع , انا بدونك زي الخروف بدون قطيع , انا بدونك مافي اضيع , انا الكهرباء وانتي الانارة ونا مارق مريت جنب ابواب البيت وش عندك عند البيت علشانك انا جنيت , انا روميو وانتي جوليات , انا سوبر مان وانتي طآرتة , انا الوليد وانتي سيارته , انا علشانك اشتغل تكسي , انا ميرندا وانا سبيس تون , انا القشطة وانتي الزيتون , انا النعناع وانتي الليمون ااااه ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ انتي الجزيرة وانا سبيس تون , انتي بومبا وانا تيمون , انتي فلسطين وانا هنية , انتي الهند واناالافلام , انتي الرفرف واناوانا الصدام , انتي القمر وانا الشمس , انتي اليوم وانا امس , انتي الصوت وانا الهمس , انتي الكليجا وانا القصيم , عشان حبي لك في الصميم , انتي الباب وانا المفتاح , انتي الزيت وانا المكينة , انتي التلفون وانا البكينة , انتي البيت وانا السطوح , انتي الفؤادوانا الروح , انتي التلاجو وانا الفريز , انتي الريموت وانا التلفزيون , انتي الساعة وانا التليفون , انتي جوليا وانا فندام , يا اجمل من بنات لبنان واليابان , ليتك تصيرين بنت الجيران , انا علشانك اغلب جاكيشان , واعبر الميحطاتوالخلجان , واهجر البعرين والضبان , وادمن على الحشيش والدخان , واصارع في حلبة الثيران , واحترف كيرم واشب نيران , يا احلى من شكيرى وبرتني وكرستيان , انا في قلبي اشتعل نيران اشربت حبك وصرت سكران مايفيد معك النكران & وشُكِرن‘& مع تحيات (فلسطين ) ورسالتي : انشالله يعجبكو وان عجبكو ما تنسوني king Rolling Eyes

فلسطين
عضو جديد
عضو جديد

جديد رد: احدث كلام غزل الشب يغازلو للبننت..........!!!

مُساهمة من طرف سبايدراليماني الأربعاء يناير 28, 2009 12:45 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شكرا فلسطين على هالمغازلة الحلوووووووووووووووووووووووووووة هعهعهعهعههعهعههعهعهعههعهعهعهه

سبايدراليماني
عضو مميز

العمل/الترفيه : طالب
جنسيتك : يمني
مزاجك اليوم : احدث  كلام غزل الشب يغازلو للبننت..........!!! S3eed10